brimikshallon

Alla inlägg den 26 februari 2020

Av Kerstin Frithiof - 26 februari 2020 09:21


Det är besynnerligt här i världen.. För bara nåra månader sen åt jag inga som helst medusiner.. Idag äter jag ett helt gäng.. För osteoporos och gikt.. Så kan det gå..


Märkligt: På nåt egendomligt vis har jag trott mej vara osårbar.. Ungefär som ungar, som klänger upp och ner för bergväggar..


 

Nåja, klagar och gnäller gör jag inte.. Bara förundras..


Nåt märkligt är på gång ute.. Det är alldeles  t y s t..  Så när som på lite fågelpip.. Det måste ha slutat blåsa.. Om det sen ville sluta regna också kanske Blekinge slapp sköljas ut i havet.. 


Just nu regnar det faktiskt  i n t e,  men det är igenmulet så det lär väl komma  nåra ordentliga skurar i dag också..


Mänskor  r e s e r  mycket.. Thailand verkar vara resmål nummer ett.. Kanarieöarna ligger också bra till..


Inte sjutton skulle jag vilja åka till något av ställena.. Jag skulle välja Rom för vidare färd till Kalabrien..



Hur jag skulle kunna göra mej förstådd.. Tja, har man inga  h ä m n i n g a r  går allt geschwint.. 








Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards