brimikshallon

Alla inlägg den 5 mars 2024

Av Kerstin Frithiof - Tisdag 5 mars 17:34

 

Två veckor kvar till Vårdagjämningen och i morron ska det  s n ö a.. Ur led är tiden..

 

Klockan är halv sex och det är ännu lite ljus kvar på himlen.. Nästan fyra timmar har dagen ökat, och  d e t  är underbart..

 

Jag måste väl berätta lite om min "nya" bil också.. Jag börjar gilla att köra den väldigt mycket.. 

 

Inte för att det är nån  r a c e r b i l   precis, men den är väldigt lätt att komma överens med.. 

 

När jag hämtade den hade den gått 6780 mil fördelade på tio år, så man kan inte påstå att den är sliten.. Och den är fin inuti, luktar gott och är ren och snygg.. Suzuki Swift heter den, och vill väl antyda att det är krut i den.. Ja, ja, vare med det hur som helst.. Jag har  i n t e bråttom..

 

Hur som helst är jag glad att jag köpte den..

 

Silverfärgad är den också, men  d e t  har inte nån betydelse för min del.. Den får vara hur som helst i kulören bara den ligger bra på vägen.. Och det gör den..

 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards