brimikshallon

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Kerstin Frithiof - 3 december 2012 12:02

--Lilla mor och jag trodde inte våra öron i morse när vi hörde  v å r  bil köra upp framför pensionatet.. Visserligen har det aldrig hänt att matte har  ö v e r g i v e t  oss, men nog kände vi oss lite förbisedda under dom dagarna vi pensionatade..

Vi  r u s a d e  glädjestrålande mot matte och formligen överöste henne med kärleksbetygelser.. Sen sprang jag bort till en snödriva och levererade en liten avskedsdrill..


Nu har vi varit hemma i tre timmar ungefär.. Vi har sovit, slickat tallrik och gjort en liten kiss-och-bajsrunda..

Skojfajtats har vi också gjort..


--Har du  s a k n a t  oss, matte, frågar hundarna och sätter sej tillrätta i hopp om att få höra hur fruktansvärt ensam matte har känt sej..

--Nja, säjer matte, som aldrig ljuger för hundarna.. På  d a g a r n a  har jag mest sovit och försökt kurera foten, så då har jag inte saknat vovvarna direkt..

--Värre har det varit på nätterna.. Då har det varit förskräckligt tomt och kallt utan mina små ludna korvar..


--Har  n i  förresten saknat  m e j ..


--Precis som du.. Mest på nätterna..


Jämlikt och rättvist i denna den bästa av världar.. Således..




Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards