brimikshallon

Alla inlägg den 27 december 2018

Av Kerstin Frithiof - 27 december 2018 07:49


Bevare mej, jag tror jag har fått  g i k t.. 


Jag har googlat, och tror absolut att jag har fått gikt.. Allting stämmer..


Det blir att lägga om kosten direkt.. Rött kött och vit fisk ska bort från matsedeln.. Och  s a l t..  


Mycket frukt och grönt får gälla i fortsättningen..


Försöka duger..


Har jag inte blivit bättre på, låt oss säja en vecka, går jag till vårdcentralen..


Det är inte ofta jag har anlitat sjukvården.. Har liksom fått för mej, att man inte är välkommen där.. Således  drar jag mej för att ringa..


För ett antal år sen ringde jag för nån åkomma, (jag har glömt vilken) och möttes av en Cerberus i telefonväxeln, som på allt sätt försökte skrämma iväg mej..


Jag var tvungen att fråga henne om dom inte  v i l l e  ha nåra patienter.. Men det förnekade hon och lät mej få en besökstid..


Så nu tänker jag kurera mej med sund-sund kost.. Hjälper inte  d e t  ska jag försöka få till ett besök.. Hoppas jag slipper..


Hur ska jag hitta en bild som passar till ovanstående.. Det  g å r  helt enkelt inte, så jag tar en blombild i stället:

 

Vackra, vackra orchidé, som jag fick av en gammal skolkamrat för fyra år sen.. Nu står den i vatten och blommar hela tiden..











Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards