brimikshallon

Alla inlägg den 29 december 2018

Av Kerstin Frithiof - 29 december 2018 09:42


Idag kommer Skorpan och hälsar på.. B. är bortbjuden och lilla vovven ska bo hos mej nåra timmar.. Det ska bli trevligt..


Jag tror jag ska ta ut honom på en skogspromenad lite senare på dan..




 

Det här kortet tog jag för lite drygt fyra månader sen, när lilla "Kalle Glader" bodde hos mej nåra dar..


Idag är det  t r e d j e  dan jag lever sunt.. Bara frukt, grönt och filmjölk.. Gikten är ungefär som i går, men mycket bättre än i förgår..


Jag har tänkt att leva på det här viset i nittio dar.. D e t  ska väl göra susen.. Både för gikten och vikten..


Inte för jag har nån  ö v e r v i k t,  men  en liten  m a g e  har jag lagt på mej..


Man kan ju fråga sej varför en "vacker och genomklok dam i sina bästa år" skulle behöva bekymra sej om sitt magomfång.. Men si  d e t  gör hon..


LIlla Hallon skulle förmodligen ha fnyst ett jättefnys om han sett ovanstående.. H a n  tyckte för sin del, att lite rundnätthet bara var till prydnad..


G. ringde precis och  föreslog en liten tur till second hand- butiken med fortsättning hos Ripps, kappaffär i Bromölla.. 


Eftersom jag väntar fint främmande fick vi skjuta på shoppingturen till efter nyår.. 











Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards