brimikshallon

Alla inlägg den 3 november 2022

Av Kerstin Frithiof - 3 november 2022 14:03


I dag har jag testat att köra bil efter starroperationen och det gick bra.. Agneta, som var med, sa, att enda misstaget jag gjorde var att missa ett stopptecken, men, å andra sidan, det är ofta jag gör det.. Stopptecken och avfarter missar jag alltsomoftast..


Det var kolossalt mycket folk i rörelse i Sölvesborg.. Om det beror på Allhelgonadan på lördag tro.. Jag har aldrig hört talas om nån allhelgonaafton förstås.. Men finns en sådan förklarar det anstormningen i stan.. 


Det somriga vädet fortsätter.. Idag skiner solen och än hänger det kvar löv på träden.. På grannens stora björk och mitt syrénsnår:

Syrener gillar tydligen sina löv.. Det finns inga som slår ut tidigare på vårarna, och knappast nåra som håller sej kvar längre.. 


Mitt främsta ärende i Sölvesborg var att köpa kattmat.. Herr Rönnerdahl är synnerlligen matfrisk.. Han behöver väl äta upp sej inför vintern kan tänka..


I kväll ska jag gå på ett föredrag om strandvaskare, mylingar och annat otyg.. Det ska bli spännande.. 












Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards