brimikshallon

Alla inlägg den 4 januari 2024

Av Kerstin Frithiof - Torsdag 4 jan 10:38


Spåren förskräcker...

 

Jag vet inte  n å g o n  som tycker det är trevligt med vinter.. Jag minst av alla.. I morse frilade jag en  s m a l,  s m a l  liten gång ut till vägen.. Fy Fabian så trött jag blev.. Det märks att man inte är 20 längre.. Eller 50.. Eller ens 70..


Det blåser inte längre och temperaturen håller sej runt nollan.. Tack för det.. Så hemskt mycket..


Och bilen är satt i karantän åtminstone till måndag.. Och följaktligen är jag det också.. Mat har jag emellertid.. Både till kissen och till mej själv.. Dessutom fick jag en låda rött i present häromdan, så skulle jag vilja utbringa en skål för nåt, så går det också bra..


Minsann, kommer det inte en liten  s o l g l i m t  smygande.. Bara  d e t  inte innebär att det blir klart och  k a l l t  också.. Då gräver jag ner mej under alla filtar som finns i huset.. Och så gräver jag upp mej lagom i Valborg, då bokskogen slår ut på Ryssberget och det är gott att leva..













Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards