brimikshallon

Alla inlägg den 31 januari 2024

Av Kerstin Frithiof - Onsdag 31 jan 17:07


T ä n k  jag fick undervisning på Elgiganten i går om hur man hanterar  överföring från kamera till dator, och  t ä n k  jag har totalt glömt bort hur det ska gå till.. Det enda att göra är, att åka dit i morron igen.. Och få skämmas.. Men den gången ska jag  a n t e c k n a  förfaringssättet..

 

 

Den här bilden tog jag för två år sen, men snödropparna har kommit precis lika långt idag så det får väl knappast räknas som  f u s k  att visa en gammal bild..

 

Vintern verkar ha försvunnit för den här gången.. Det är inte bara jag som har vårkänslor.. Talgoxarna sjunger som galna dagarna igenom, och  om inte  d e t  är ett vårtecken så vet inte jag vad som är det..

 

Klockan är kvart över fem och det har mörknat.. M e n  dagen har ökat med drygt en timme och en halv så, halleluja, det går framåt.. På alla sätt..

 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards