brimikshallon

Alla inlägg den 17 januari 2024

Av Kerstin Frithiof - Onsdag 17 jan 15:38


Nu har nåt ändrats i datoreländet igen, så nu kan jag inte visa bilder.. Jag kan ladda upp dom, men inte  v i s a  dom..


Det är mycket besynnerligt som händer just nu.. Mitt sticke, som var klart att sy ihop, visade sej inte alls stämma med ärmarnas inpassning i det övriga.. Men  d e t  kan jag åtgärda även om det känns surt att behöva repa upp och göra om.. Datorn och dess egendomligheter kan jag inte göra ett smack åt..

För nån vecka sen strejkade TV-n, men den blev åtgärdad.. Det var  s n ö  som fastnat i parabolen..


Det har varit  s n ö s t o r m  idag.. Det var länge sen sist.. Det slutade yra omkring snö för en stund sen så jag passade på att skotta lite kring brevlådan och på garageinloppet.. Det var inte så mycket jag orkade.. Konditionen är inte vad den  a l d r i g  varit..


Jag hoppas det inte kommer mera snö, och så hoppas jag att jag får hämta bilen i morron.. Åtminstone  j a g  känner mej nästan lite  s t y m p a d  utan bil.. Tjugo år fyller kareten i år.. Jag undrar hur mycket det är i mänskoår.. En 20 år gammal katt eller hund är  h i s k l i g t  gammal.. 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards