brimikshallon

Alla inlägg den 3 november 2023

Av Kerstin Frithiof - 3 november 2023 10:16


Tack och lov är läckande TT-färjan nu indragen till Stillerydhamnen utanför Karlshamn.. Rederiet har tillåmed bett om ursäkt.. NU gäller det bara att ordna det finansiella också.. Ägarna lär inte vara direkt barskrapade av vad som framgår i dagens BLT..


Att hålla på att fundera ut hur ett tekniskt underverk som min telefonkamera fungerar kräver sin kvinna.. Perspektiv har fått en ohygglig betydelse, vilket jag knappast kunnat tro.. Inte herr Rönnerdahl heller:

 

--Aldrig i livet ser jag sån ut.. Matte, du har gjort mina  b a k f ö  t t er  lika stora som dina  e g n a.. För att inte tala om  m a g e n.. Och var har min svarta  s v a n s  tagit vägen..


Vi får vara ytterst tacksamma att inte  v i  ser lika klart som kameran.. Jag undrar hur  j a g  egentligen ser ut.. På riktigt..


Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards