brimikshallon

Alla inlägg den 22 november 2023

Av Kerstin Frithiof - 22 november 2023 10:23


Puh vilken lättnad.. Det var så här:


I måndags tände jag ett ljus och ställde på trappan:

 

På kvällen tänkte jag ta en  s t ä m n i n g s b i l d  av ljuset och gjorde så också.. 


Det gick inte att föra över kamerabilden till datorn.. Inte ens B., som är fena på datorer klarade det.. En tangent, om jag använt för överföringar hittades inte..


Lessen blev jag.. Skulle jag behöva köpa en  n y  dator bara för detta.. 


Jag försökte och försökte.. För en stund sen satte jag igång försökandet igen, och då hittade jag knappen.. Den hade flyttat på sej.. Suttit kvar ett ögonblick på nya stället och sen gått och gömt sej.. Ville väl inte överanstränga sej kan tänka..

 

Glad är jag.. Nu gäller det bara att hitta knappen  n ä s ta  gång jag vill föra över en bild.. För övrigt tycker jag att bilden är lyckad.. Särskilt glad är jag för att  k a t t l u c k a n  lyser så välkomnande..





































Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards