brimikshallon

Alla inlägg den 19 november 2023

Av Kerstin Frithiof - 19 november 2023 08:51


Vad rätt du tänkt... fast det blev fel.. Sa inte Tegner, men så blev det..

 

För att det här arrangemanget skulle kunnat fungera, borde jag har skaffat fullmatade lökar och arrangerat dom nyggt i nån slags vit grovsand.. Det  j a g  har åstadkommit passar bäst undanskymt i ett ruckligt växthus..


Nåja, man lär av sina misstag, och jag har lärt mej  m y c k e t  under åren som gått.. Får jag leva kommer jag att lära ytterligare.. För misstag gör man ju.. Hela tiden..


Natten till igår kom den första frosten.. Och sen blev det  s o l  och härligt väder.. Jag tog en rask promenad på en halvtimme ungefär, och idag har jag duktigt ont i ett knä.. Sic transit, som lilla Hallon brukade säja.. Nåja, vila och liniment ska väl göra susen..


Frost och solsken är idag ett minne blott.. Hela himlen är täckt av tjocka moln och termometern visar åtta plusgrader..


Och så är det  s ö n d a g  till råga på allt.. Enda fröjden med  d e t  är att det är måndag i morron..

















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards