brimikshallon

Alla inlägg den 9 maj 2022

Av Kerstin Frithiof - 9 maj 2022 20:14


Det har varit en  b r a  dag idag.. Först var jag hos optikern och gjorde en synundersökning.. Sen for jag till Karlskrona och ortopedverkstaden på sjukhuset.. Till slut kom det bästa: Läkaren på onkologen ringde och berättade att mitt senaste prov visat klar förbättring.. Jag  ä r  en lyckligt lottad person..


Jag är så glad så jag har bestämt, att jag om ett par dar ska åka och köpa nåt både d y r t  och   o n ö d i g t..  Bara för att fira liksom..


Lyckligt lottade är mina smultronplantor också.. Alla har överlevt och verkar finna sej väl tillrätta.. I morron ska det dessutom  r e g n a  (halleluja) ..


Omdet inte regnar alltför våldsamt ska Agneta och jag åka och titta på gullvivor på Tosteberga ängar i morron.. Jag ska laga en kanna  g o t t   kaffe och packa ner ett gäng skorpor..

E n  gullviveplanta har jag i min trädgård.. Den fick jag, gullvivan inte  trädgårn, givetvis, av mattant B. i Ringamåla när jag gick i pension.. Den lilla plantan blommar varje år, men  har varken förökat sej eller försvunnit..















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards