brimikshallon

Alla inlägg den 17 maj 2022

Av Kerstin Frithiof - 17 maj 2022 18:06


L i t e  mallig tillåter jag mej att vara.. Häcken rensade jag och det blev bra.. Hur det sen blir på grannens sida vete katten.. Han är gammal och sjuk och om ingen kommer och hjälper honom får jag ta ett tag på hans sida också.. Men jag väntar lite med det.... 

Inte så illa pinkat.. Om jag får säja det själv..


Kabeln till TV-boxen trillade ur (En viss herreman försökte gunga i den härom dan),, Först blev jag ställd, men sen gav jag mej den på att försöka få i den igen.. Spotta i nävarna och hämta tången.. Så går allting.. Ytterligare en anledning att klappa mej på axeln..


Nåt som jag  i n t e  fattar är varför GPS-en inte går att stänga av.. Vart jag än kör (Om jag har telefonen med i bilen förstås) försöker den lotsa mej till Grundsjön.. 


Jag tänkte jag skulle ringa till B.och be henne instruera mej så jag kan få tyst på eländet, men då var telefonen nästan urladdad, så jag får vänta ett par timmar.. 


Igår kväll hasplade maskinen ur sej ett par meningar  t r o t s  att den var avstängd, och likaså i morse.. Snart börjar jag tro på troll..


Vädret har varit superbt hela dagen.. Alltid nåt att frödjas åt..

















  

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards