brimikshallon

Alla inlägg den 28 maj 2022

Av Kerstin Frithiof - 28 maj 2022 18:09


Konstrunda idag och mycket att ta in och förhoppningsvis smälta.. Alla, som kallar sej konstnärer, är det förvisso inte, men en och annan klart lysande stjärna fann vi dock..


Personligen är jag väldigt förtjust i Alexandra Melander, som bor bara nån mil härifrån.. Hennes bilder utstrålar en renhet och kraft, som mycket tilltalar mej.. 


På konstrundan för fyra år sen köpte jag den här tavlan av henne, och för  en tid sedan den här:

 

Jag är mycket glad över mina melandertavlor..


Om en otroligt rik person sa till mej, att jag fick välja ett konstverk, vilket som helst skulle jag välja Stjärnenatt, Van Goghs fantastiska målning.. Sen fick jag försäkra mitt hem till ett månadsbelopp jag aldrig skulle klara av att betala..

Häpp..


Jag var borta länge idag.. Lilla herr Rönnerdahl verkade väldigt glad när jag kom hem.. Kan missen verkligen tycka om mej.. Jag tror faktiskt det.. Det är inte som jag inbillar mej utan han ger verkligen intryck av att bli genuint glad när jag kommer hem.. Och, förresten, varför skulle han följa med mej när jag går ut, om det inte vore för att han tycker om mej och gillar att vara i min närhet..

















  


Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards