brimikshallon

Alla inlägg den 23 april 2021

Av Kerstin Frithiof - 23 april 2021 09:09


Igår var jag sjuk,  f r u k t a n s v ä r t  sjuk.. Jag hade ohyggligt ont i buken och låg mest i fosterställning och gnydde..


G. var vänlig nog att hjälpa mej till doktorn..  Alla prover visade dock att det inte var nåt fel på organen..


Det troliga är att jag ätit nåt olämpligt.. Matförgiftad med andra ord..


Idag är smärtorna borta, men jag är trött, mycket trött, och det är kanske inte så konstigt efter en sån pärs..


Det märkliga är, att lilla herr Rönnerdahl hela tiden låg och tryckte sej intill mej.. Jag undrar om jag luktade på nåt särkilt lockande sätt, för inte var det väl så, att han på sitt kattliga vis kunde känna medkänsla med mej.. Idag är han precis som vanligt igen..


Idag ska jag dricka mycket och försöka kompensera för dom två kilo jag tappade på nåra timmar.. Vila ska jag också.. Tja,  d e t  måste jag eftersom trötthetenär enorm..

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards