brimikshallon

Alla inlägg den 5 december 2020

Av Kerstin Frithiof - 5 december 2020 08:33


I går gnällde jag lite smått över att jag bara lyckats öppna adventsluckor med   s a m m a  bild på.. Tja..


När detta hände  i d a g  också började jag  f u n d e r a  lite smått..


Först tänkte jag att jag nog höll på att samla ihop till en miljon, för tänk om det var en  h e m l i g  och mycket värdefull bild, som bara  j a g  hade, men sen kom jag på att jag kanske skulle  s k r a p a  på symbolen..


Sagt och gjort, och nu har jag skrapat ihop till en två tredjedels tusing..  En tredjedel till och jag kommer att känna mej smått förmögen.. Jag ska kanske  r a m a  in den och hänga upp den på väggen..


Lilla Rönnerdal har placerat sej strategiskt, för "Visserligen kan jag inte spela, men så länge jag sitter här kan ingen annan heller"..


Tack missen, för att du kallade det jag gör för spela..

 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards