brimikshallon

Alla inlägg den 15 december 2020

Av Kerstin Frithiof - 15 december 2020 18:15

Stackars katt och stackars mänska..


Idag dog vi nästan när brandlarmet brakade igång.. 


Det var värre för kissen eftersom  h a n  inte begrep vad det var frågan om.. 


Jag kunde å andra sidan inte stänga  a v  oljudet.. Inte på ett bra tag iallafall.. 


Nå ja, allt löste sej på bästa sätt till slut.. Friden återställdes och jag kunde fortsätta matlagningen, som var det, som orsakat att larmet gick.. (Inte tyckte jag att det rök särskilt mycket)..


Hur blev  m a t e n  då, kanske nån undrar.. Åjo, jag försökte laga Mannerströms sjömansbiff, och den blev väl okej.. 


Nu har jag iallafall sjömansbiff så det räcker veckan ut.. 


Jag har varit och fått bilmotorn tvättad för i morron ska karetan besiktigas.. Hoppas det går bra, och  o m  det inte går bra hoppas jag att jag inte behöver åtgärda för mycket och för dyrt..









Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards