brimikshallon

Alla inlägg den 8 mars 2021

Av Kerstin Frithiof - 8 mars 2021 16:29


Lilla herr Rönnerdahl börjar bli en stor och vuxen katt.. Han är lugnare, far inte omkring som ett yrväder lika mycket och tillbringar sin mesta tid sovande.. 


Han  v a k n a r  senare på morgnarna (peppar, peppar) och befinner sej när han slår upp sina gulgröna i min säng.. När han hoppar upp dit märker jag inte..


Inte undra på att jag känner mej stel och mörbultad när  j a g  vaknar..


Och så börjar han få rejäla  m o r r h å r:

 


I dag satt vi tillsammans på trappan en liten stund.. Han satt  m y c k e t  tätt intill mej.. Tydligen känner han sej trygg när han sitter så nära mej..


Igår kväll tittade jag med förfäran på "Elitstyrkans hemligheter".. Uppgifterna rekryterna skulle lösa (med fara för sina liv, nästan) var konstruerade så att dom  i n t e  skulle gå att lösa.. Bara för att sålla agnarna från vetet..


Vad det sen skulle vara  b r a  för begriper iallafall inte jag..


Det är strålande solsken, men det blåser kallt.. Jag har varit med G. på Stiby idag.. Promenaderna går lättare och lättare.. Visst  ä r  det bra att röra på sej..







Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards