brimikshallon

Alla inlägg den 18 mars 2021

Av Kerstin Frithiof - 18 mars 2021 09:34


Jag har ondgjort mej över TV-reklam förr.. Och trott att dummare än så här kan det inte bli..


Men si (som det står i Bibeln) det kan det..


Jag tänker på IKEA-s reklam som visar en man som gör nåt arbete och sen börjar en våldsam dans, som mest går ut på att svänga med ena armen.. Rent livsfarligt verkar det.. Vad sjutton tror IKEA  att dom ska få sålt med en sån reklam.. 


Eller snuttar som visar folk som dricker vitaminbrus eller cocacola..Och sen brister ut i ett våldsamt hoppande.. 


Betedde folk sej på det viset blev det garanterat enkel resa till dårhuset..


Till nåt helt annat:


Missen börjar använda sej av kattluckan.. Hittills nyttjar han bara in-hållet.. Ut får jag fortfarande hjälpa honom.. 


Säja vad men vill men den missen har dragit en vinstlott..


 


Kunde han dessutom sluta illfänas på nätterna kanske jag också skulle kunna säjas ha dragit en.. 















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards