brimikshallon

Alla inlägg den 15 mars 2021

Av Kerstin Frithiof - 15 mars 2021 13:30


Så rätt del blev fast det var fel:


Jag tänkte mej ta en selfie med mej och herr Rönnerdahl, och så blev det som följer:

 

Det blev så fel nåt kan bli.. Och ändå precis rätt.. 


Nåja, nån fotograf är jag inte.. Inget annat matnyttigt heller om sanningen ska fram.. Att kortet på missen och mej ändå blev så lyckat kan jag inte berömma mej för.. Det bara blev så..


Dagarna  s e g a r  sej fram.. Det är för varmt för att kallas vinter och för kallt för att kallas vår.. 


Igår kväll var programmet om självplågarna, som ville utbilda sej till elitsoldater, slut..


Tre tappra klarade av utbildningen, och av dom är åtminstone  e n  lite för gammal att bli soldat på riktigt, antar jag.. Men fy vilka plågor som här fakirerna fick gå igenom.. Utan nämvärt med mat och sömn heller..


Jag undrar vad som får till synes helt vanliga mänskor att vilja gå igenom en sån fruktansvärd utbildning.. Sluttesterna skulle hedrat Inkvisitionen.. Usch..








Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards