brimikshallon

Alla inlägg den 9 mars 2021

Av Kerstin Frithiof - 9 mars 2021 08:53


Självsvåldig, självisk, självgod, självmedveten.. (listan kan göras hur  lång som helst) se där: min lille kisse..


Ingenting är sej likt sen herr Rönnerdahl kom i huset:


Tapeterna flagar, möblerna likaså.. 

       

Garderobsdörrarna har jag fått "spärra"..

 


 

Den här tunga kristallvasen fick jag när jag jobbat 25 år i Karlshamns kommun.. Det var nog inte meningen att den skulle användas som dörrstopp.. 

 

Att garderobsdörrarna  inte går att stänga ordentligt är mitt eget fel eftersom jag en gång rensade bort tapeter från dom genom att lägga dom i vatten och skrapa av hjärtans lust.. Att dom blev lite  s k e v a  av den behandlingen var inget  j a g  kunde förutse..


 

Sprayflaskan är ett hjälpmedel att få bort honom från (iallafall)  f a r l i g a  föremål..


Och ändå,  ä n d å  är han mej kär.. Och ändå. ändå envisas jag med att tro att han ska bli en lugn och fin kisse så småningom.. 










Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards