brimikshallon

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Kerstin Frithiof - 12 december 2011 08:22

SÅG ni ??  Såg ni lilla Hallon i  t i d n i n g e n  idag?  Massor med ord, och en del hade lilla Hallon skrivit  SJÄLV !! Och

b i l d e r  .. Lilla Hallon var i  t i d n i n g e n !!

Matte suckar och himlar sej.. -Tillsammans med andra hundar och mänskor och företeelser.. adel, präster, borgare och bönder.. och ishockeyspelare och annonsörer och TV-programmet och..och..

Jag blir alldelsen matt av allt som matte har sett i tidningen..

Och så  tar jag sats igen och påpekar på mitt diskreta sätt, att vi borde går ut och  v i s a  o p p  oss medan folk ännu minns mej.

Matte förklarar att det inte  g å r  att gå ut och visa upp en hund, som svävar en lycksalig meter över marken..

- Du skulle bara blåsa bort min älskling, säjer hon. -Och sväva iväg över taken som en liten trind ballong.. Fast då fick du förstås komma i tidningen EN GÅNG TILL !! flinar hon..

Fnys!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards