brimikshallon

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Kerstin Frithiof - 18 december 2011 10:15

Har ni undrat över hur jag ser ut? Det har jag också!! Att jag är liten vet jag. En del gott folk säjer dessutom att jag är s ö t .. En gång kallade faktiskt veterinär Åsmund i Näsum mej för "världens sötaste", fast det sa han nog mest för att vara snäll!!

Vad jag har för  f ä r g  vet jag inte eftersom vi hundar inte kan se färger. Är jag månne gul eller grön?  R ö d  är nog en häftig färg, så om jag får välja så tar jag den..

Matte bekymrar sej för min midja.. Den börjar bli en aning konvex, påstår hon. Att oroa mej för  d e n  är mej totalt främmande. Jag är nöjd och belåten med  mej själv och tycker att den som skapade mej gjorde ett bra jobb.

Ibland blir matte bekymrad över sin  e g e n  midja och då gör hon nåt hon kallar "situps". Ingen, varken mänska eller hund, skulle tro mej om jag berättade hur dom här "situpsen" går till. Nåja, så länge hon hålls inomhus med dom och inte visar dom för nån, eller tvingar sin lilla hund att situpsa, får det väl gå an. Var och en får väl ha  n å n  liten egenhet.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards