brimikshallon

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Kerstin Frithiof - 19 december 2011 08:59

Matte och jag är oense om en sak. Soffan i vardagsrummet.. Aldrig har jag väl intresserat mej för  d e n  tidigare, men häromdan hoppade ( h o p p a d e !! ) jag upp i den och snurrade mej till ro i ena hörnet.

Det var varmt och skönt och en aning fjädrande att ligga där. Tyget är av ull och mycket ljust och värmande.

 -- Toppen tyckte jag. Men  d e t  t y c k t e  i n t e  matte. Och så  f ö r b j ö d  hon mej att ligga där. Hon tycks inte ens ha fattat att jag faktiskt  h o p p a d e  upp. Nåt som i sej verkligen är värt beröm, eftersom hoppande inte är lilla Hallons starka sida.

Och nu lurpassar hon på mej hela tiden. Gör jag minsta försök att ta mej upp till det varma, goa och mysiga soffhörnet igen så gormar hon på mej.. Och kör ner mej..

Och så påstår folk att det råder  d e m o k r a t i  i Sverige!! Fnys!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards