brimikshallon

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Kerstin Frithiof - 30 december 2011 08:53

I går kväll när vi la oss oroades jag lite av mattes magknip. Inte så att jag trodde hon skulle dö!!  (Det är  h o n ,  som brukar tro det när  j a g  har ont nånstans). Nä, jag var lite orolig för att hon skulle göra det som  j a g  gör när jag ätit nåt olämpligt, eller för mycket av nåt lämpligt för den delen. Få upp det olämpliga på olämpligast möjliga ställe..

Märker ni hur jag trasslar runt för att slippa skriva rent ut "kräkas i sängen "??  Matte skulle bli generad om jag skrev så, och därför gör jag inte det!!

Till nåt annat och väldigt glädjande:

Dygnet har börjat vända!! Det stod i tidningen i dag, att dagen har blivit nåra minuter längre.. Både på morron och kväll.. Matte behöver således inte oroa sej längre den här gången.. Ytterligare ett tag kommer den här gamla jorden att stappla runt på sin färd i universum.. Förhoppningsvis!!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards