brimikshallon

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Kerstin Frithiof - 24 december 2011 11:13

--God jul lilla älskling, sa matte i morse när hon halade fram mej ur sängkläderna.. God jul!! Och sen fick jag en present. Ett tuggben med bjällra..

Att få presenter är kanske en av meningarna med julen.. Matte har också köpt blommor och gett bort och så ska hon gå till julbön.. Vad det sistnämnda är vet jag inte, men det ska ske i kyrkan.. Dit är inte hundar välkomna, så jag lär aldriga få veta vad det är heller.

I går hände nåt  j ä t t e r o l i g t !! Jag träffade Frasse!! Han och hans mänskor var ute och promenerade liksom jag och matte.. Tänk, jag har inte sett Frasse sen i somras.. Men kände igen honom gjorde jag.. Och han mej..

Frasse var nyfriserad och fin. Mycket finare än lilla Hallon som är aningen rufsig. Matte rycker visserligen av mej delar av pälsen när vi sitter och tittar på TV eller är ute och går, men allt släpper inte på samma gång. Därav rufset.. Fast... egentligen bryr jag mej inte.. Jag är nöjd och belåten!!

-God jul, säjer lilla Hallon till alla varelser i hela, vida världen,  antingen dom går på fötter eller tassar..  GOD JUL !!!

God jul! nickar matte instämmande.. God jul !!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards