brimikshallon

Alla inlägg den 14 april 2020

Av Kerstin Frithiof - 14 april 2020 07:15


Jag blir alltid lika glad när jag får en kommentar från en okänd person, och det fick jag idag.. Signaturen Göran har synpunkter på gräs vs mossa..


Tack Göran, men din sunda lösning av problemet är knappast genomförbar.. Hade det varit vacker  b j ö r n m o s s a

så kanske.. Min mossa är av ett helt annat slag..


J a g  tänker inte ta  d ö d  på den.. Det är jag för  l a t  för.. Istället ska jag försöka hjälpa upp  g r ä s e t  med lite gössel.. Så kanske  d e t  gör jobbet..


Jag tittar med skräckblandad förtjusning på programmet "Vem bor här".. Skräckblandad eftersom en del av hemmen är inredda på ett sånt sätt, att jag skulle få  m a r d r ö m m a r  om jag skulle tvingas tillbringa en natt där..


Men, som sagt, smaken är fårskallig.. Eller rättare sagt forskellig (reservation för stavningen)..


För övrigt är en del av hemmen så  l u x u ö s a,  att jag inte begriper hur nån har  r å d  att bo så..


J a g  bor väldigt billigt, och när badrummet är klart, vilket det förhoppningsvis blir denna vecka, har jag åtminstone  e t t  snyggt utrymme.. Och med tanke på all isolering som har stoppats i väggarna, kommer det inte att bli  d r a g i g t  heller.. Till skillnad från resten av tjället..

 

Duschkabinen är  u t f ä l l b a r.. Om inte skulle jag få problem..













Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards