brimikshallon

Alla inlägg den 16 april 2020

Av Kerstin Frithiof - 16 april 2020 08:10


Tack Diana för hälsningen.. Den gjorde mej glad.. Mycket glad..


För ohyggligt länge sen köpte vi (nä, det var  j a g,  som gjorde det) en liten hylla, som sattes upp i köket.. Där prydde den sin plats ända tills jag bytte ut den och satte dit en gammal bokhylla i stället..

 


Den  l i l l a  hyllan satte jag upp i badrummet..


Den har med åren blivit alldeles  b r u n,  som ju naturfuru blir, och i dag ska den  m å l a s  (av mej)  och sättas upp i mitt nya fina badrum.. 

 


Givetvis ska jag inte måla den liggande på  s t r y k b r ä d a n.. Nåt förstånd har jag..


Jo, apropå mitt nya fina  b a d r u m.. Ännu är jag lite  b l y g  för all härligheten, så fortfarande duschar jag i källaren.. Jag har alltid haft en förvirrad tanke om att nya grejer går sönder när jag använder dom.. 


Förutom hyllan ska jag måla värmeelementet också.. D e t  ligger nere i källaren, så jag får ta ett tag med trasan till innan jag fattar penseln..


Solen skiner och det har slutat blåsa  i n o m h u s..











Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards