brimikshallon

Alla inlägg den 18 april 2020

Av Kerstin Frithiof - 18 april 2020 09:14


Kära nån.. Inte visste jag, att jag hade så många bekanta.. Det var så här:


Ibland sätter jag in nåt litet på facebook, och så skedde häromdan: Jag berättade kortfattat, att det just  d e n  dagen var det sextio år sen jag och min blivande man förlovade oss..


Vid midnatt, när mitt arbetspass på Karlshamns Allehanda var slut, stod han och väntade på mej utanför porten.


Å så bytte vi ringar, som på den tiden var breda och tunga och följaktligen åkte av nästan lika fort  som dom kom på..


Förlovningsmiddagen avåts under solenna former vid stans enda nattöppna korvkiosk..


Massor av bekanta har reagerat på min lilla fb-notis och skickat hälsningar och roliga bilder och jag vet inte allt..


Minsann..


   

Ingen dag utan att nåt händer i trädgårn.. Dom små spjuten är  l i l j e k o n v al j e r,  som samsas med kärleksört och rohdodendron i sydvästra hörnet av täppan.. Något  o g r ä s  skymtas också..












Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards