brimikshallon

Alla inlägg den 7 september 2020

Av Kerstin Frithiof - 7 september 2020 15:20


Ack, vad jag har  l e t a t  efter den här lilla rackaren, men, den som söker han finner.. Det står tillpmed i Bibeln..

 

Om nån undrar vad det är, så kan jag tala om att det är kantskärardelen till min elektriska trimmer..


Jag kopplade bort den för en tid sen och satte dit en kvistklippare i stället.. 


Häromdan behövde jag trimma nåra gräskanter och kunde inte hitta verktyget.. 


Vad göra.. Tja, jag  s t r u n t a d e  i alltihop, och gick in och gjorde nåt annat i stället.. Tänkte som så här, att den lille rackaren nog dyker upp en vacker dag.. Och det har den gjort.. Allting dyker upp förr eller senare..


Det ärr vackert septembeerväder fast det blåser.. I ugnen står ett kycklingbröst, som jag har kryddat ordentligt..

Alldeles strax ska jag hämta lite djupfryst pommes frites som också ska in i ugnen.. 












Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards