brimikshallon

Alla inlägg den 23 september 2020

Av Kerstin Frithiof - 23 september 2020 10:44


För ganska många år sen anmälde jag mej till en kurs i  t e c k n i n g,  och kom med..


Jag var väl inte den mest vällyckade eleven på kursen, men inte alldeles värdelös heller.. 


Vid ett tillfälle skulle vi rita en elefant..Förmodligen efter förlaga..


Häromdan satt jag och bläddrade i gamla papper och hittade elefanten:

 

Inte så pjåkig, eller hur.. Riktigt elegabel, om jag får säja det själv..


Om det berodde på den här bilden eller nåt annat så drömde jag i går natt att en elefant  j a g a d e  mej..  Inte bara jagade.. Den stod och  l u r p a s s a d e  på mej runt alla knutar som fanns.. Stor och grå och  i l l a s i n n a d..


Skräck och fasa.. Ren ångest..


Det är inte ofta jag har drömt mardrömmar, men den  h ä r  var  fasan själv.. Usch..


Idag är det dimma, en dimma lika grå så drömelefanten.. Jag tror jag ska hålla mej inne hela dan.. Man vet inte vad som kan lura i dimman..


Usch, håller jag på att börja sätta ihop skräckberättelser på bloggen.. Tja, släpp förtöjningarna så vet man aldrig var man hamnar..












Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards