brimikshallon

Alla inlägg den 21 september 2020

Av Kerstin Frithiof - 21 september 2020 15:07


Idag har jag upplevt nåt tämligen märkligt.. Jag har blivit fotograferad på  i n s i d a n..  G a s t r o s k o p e r a d..  Jag måste säja, att det inte var nån direkt  t r e v l i g  upplevelse..


Hade kameran tryckts in  b a k v ä g e n  hade det nog varit ännu otrevligare.. Som det nu var fick jag  s v ä l j a  den.. Den satt på ett slags rör, så den släpptes inte lös hur och helst..


Men leder den här undersökningen till att jag slipper ha ont i magen i fortsättningen ska jag inte klaga..


Väldigt vänliga mänskor var det dock som hanterade mej.. Fast.. J a g  var inte otrevlig heller..


Det är ett fantastiskt sommarväder ute.. Egentligen skulle jag gå ut och klippa gräset, men känner mej inte det minsta hågad..


 

Det blev inte så många druvor i år.. Söta och goda var dom iallafall  alla tre klasarna..

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards