brimikshallon

Alla inlägg den 4 mars 2022

Av Kerstin Frithiof - 4 mars 2022 09:04


Jag tittar ofta in på facebook, och där är man som bäst igång med att visa vackra bilder, framför allt på vårblommor och solnedgångar över havet.. U p p g å n g a r  för den delen också.. 


Så har det alltid varit.. Iallafall så länge jag har haft dator..


Inget fel på vackra vyer, men  m o t s a t s e n  finns också..


Härom året fick jag för mej att visa  f u l a  vyer här från Listerlandet.. Jag gjorde det mest på skoj, och det var dumt gjort..

     

Jisses vilket liv det blev.. Folk förargade sej nåt enormt och skrev ilskna inlagor..


Tillåmed  k r i g s m a k t e n  hytte med näven och förklarade att min bild på ett fallfärdigt militärförråd på Listers huvud utgjorde ett hot mot rikets säkerhet.. En annan kommentar om rucklet fick jag från en glad person, som talade om att "här brukade vi ha fest varje sommar".. Tja..


Nåja, jag fick en och annan uppmuntrande klapp på axeln också.. 


Det var  d å  som jag fattade vilken genomslagskraft inlagor på datormediet kan ha.. 


(Den undre bilden, den på brevlådan, upprörde en del gott folk.. Hur kunde jag bara vara så oförskämd och hänga ut en stackars villaägare på det viset.. Jodå, det kunde jag eftersom villaägaren var jag själv)..






Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards