brimikshallon

Alla inlägg den 21 mars 2022

Av Kerstin Frithiof - 21 mars 2022 17:59


Tänk i dag har "dagen" varit längre än "natten".. Nu blir det bara ljusare och ljusare.. S o m  jag varje år längtar efter den här tiden.. Fast.. i år trodde jag knappt att jag skulle få uppleva den..


Jag har bestämt med trädgårdsansarfirman att deras ägare kommer på torsdag och då ska vi gå igenom vad jag behöver hjälp med.. För hjälp kommer jag att behöva.. Givetvis ska jag själv göra så mycket jag klarar av, men ännu är det inte så mycket..


Vädret är superbt idag och Agneta och jag har varit på Nytorpet och grillat.. Kommunen har låtit bygga en ny grill och snickra nya sittplatser.. Det arbetet har tydligen gjorts i vinter.. Säja vad man vill, men Karlshamn sköter sina strövområden alldeles ypperligt.. För övrigt är det väldigt länge sen jag var på Nytorpet.. Det var ett kärt återseende..


Det är länge sen jag gick nån av motionsrundorna.. På den tiden en motionsrunda på Nytorpet var a piece of cake, tog jag följande foto, och det är jag fortfarande stolt över:

 












Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards