brimikshallon

Alla inlägg den 2 februari 2024

Av Kerstin Frithiof - Fredag 2 feb 15:34


Andra resan till Elgiganten, om man inte räknar inköpsresan häromdan..

 

Det är fortfarande svårt att komma in på min sändarblogg, men jag  l ä r  mej väl så småningom..

 

Idag har jag iallafall lärt mej föra över bilder till datorn.. Antecknat har jag också.. Och sänt bilder till andra mänskors kameror.. 

 

Bilden har jag lyckats  l ä g g a  ner, men "alla barn i början".. Får jag väl trösta mej med..

 

Ibland misstänker jag faktiskt att jag är dum i huvet när nästan allting skrynklar sej.... 

 

Nä, denna "kria" är bara ett övningsstycke, för nåt att  s k r i v a  om har jag inte.. Jo, förresten.. Jag har köpt en ny  m u s.. Den gamla var tämligen sliten.. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards