brimikshallon

Alla inlägg den 6 februari 2024

Av Kerstin Frithiof - Tisdag 6 feb 09:43

Värre än så här kan det knappast bli:

 


Och jag som trodde att vintern var över.. 

 

Jag har försökt ringa Transportstyrelsen för att ta reda på hur jag ska förfara med min stckars havererade bil.. 

 

I hellskotta det gick att prata med en mänska.. Bara pratmaskiner, nåt som jag känner mej otroligt obekväm med.. Så mycket begrep jag dock, att skrotfirman sköter bokföringen.. M e n, och det är ett stort men, det fordras ett  ä g a r b e v i s  och hur  d e t  ser ut har jag inte den blekaste aning om.. 

 

Jag har gått igenom en stor hög med papper, men om det fanns nåt ägarbevis bland dom är jag inte kryckad att avgöra.. Om det har försvunnit under resans gång vet jag inte vad jag ska göra med vraket.. Jag kan ju knappast gräva ner det.. I trädgårn.. Under körsbärsträd och syrener.. Usch..

 

Jag känner hur  a r g  jag blir på en myndighet, som inte har råd att hålla sej med personliga telefonsvarare..

 

Å så snöregnar det.. Hoppas, hoppas att det övergår till bara regn och det på raken..

 

Är det nån som missat att jag  a v s k y r,  verkligen  a v s k y r, vinter..

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards