brimikshallon

Alla inlägg den 26 februari 2024

Av Kerstin Frithiof - Måndag 26 feb 16:52


Minsann.. Idag har jag och Agneta varit på Nytorpet för första gången sen i höstas.. Vädret var vårigt och solen sken.. Jag ringde till Agneta och föreslog en tur ut i det vackra vädret, och hon var genast med på noterna..

 

Här sitter jag med mina tjusiga garbosolglasögon och mår gott.. I bakgrunden ser man själva Nytorpet, där jag hittade lilla herr Rönnerdahl dumpad för över tre år sen..

 

På nästa bild ser man Agneta och en bättre bild på själva torpet:

 

Under huset ser man liksom ett stort, svart hål.. Det var där vi fiskade upp lilla kissen.. Jag blir så fruktansvärt förbannad när jag tänker på det.. Så  g ö r  man inte med en levande varelse..

 

M e n.. Missen har det bra, och så länge jag lever och andas kommer jag att se till att han får ha det så..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards