brimikshallon

Alla inlägg den 10 februari 2024

Av Kerstin Frithiof - Lördag 10 feb 14:31

 

Denna svartvita lördag är jag riktigt  g l a d.. Jag har nämligen köpt en  b i l,  som jag får hämta på måndag..

 

Underverket är en vit zuzuki och den har bara gått 6800 mil och är  r i k t i g t  snygg.. Det känns rväldigt bra i min bilokunniga själ.. Britta var med mej hos bilfirman, och det kändes väldigt tryggt..

 

Så blev det iallafall en bil till slut, trots att jag ett tag tänkte mej motsatsen.. Detvillsäja att leva billöst resten av mitt liv.. 

 

Vintern, som var så hemsk för en vecka sen, är nu på återtåg, fast det är inte så trevligt nu heller.. Visserligen är det ett par plusgrader, men det blåser råkallt här vid Hanöbukten.. Dagen har iallafall ökat med dryga två timmar..

 

Ikväll är det "Mello" igen.. Denna ändlösa kedja av sångtävlingar.. Ingen kan bry sej mindre än vad jag gör, så jag kommer att tillbringa kvällen med musik från Utub..

 

 

En  l i t e n   aning om vad som snart är faktum:  v å r e n.. Det spirar i sydrabatten.. Halleluja..

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards