brimikshallon

Alla inlägg den 3 februari 2024

Av Kerstin Frithiof - Lördag 3 feb 10:55

 


Nån  t e k n i k e r  är jag förvisso inte, men  ä n d å  kommer jag på ett och annat när det gäller min nya dator.. Så har jag tillexempel lyckats överföra bilden ovan (sovande vit katt med svart svans i svart soffa) från telefonkameran till datorn.. Och från datorn till bloggen..

 

Nu dök ett annat problem upp.. Bokstavsstorleken hoppar hit och dit.. Det finns säkert ett sätt att  s ä k r a  den storlek jag vill ha, men hur man gör... Ja  d e t  får jag fråga nån kunnig person om.. E l l e r  experimentera själv..

 

Vädret är soligt och vackert, men det  b l å s e r.. Det blåser som bara den, och det har det gjort flera dar nu.. 

 

Jag tänker ofta att jag är en lyckligt lottad person.. Jag har tak över huvudet, mat på bordet, en pension jag kan leva av (inte  f l o t t  men  n ö j a k t i g t), katt och framför allt: Jag mår bra.. B i l  har jag förstås också, men  d e n  är 20 år gammal, så snartr får jag väl säja farväl till den.. Ännu så länge tuffar den dock på..

 

Nu hoppade teckenstorleken ner igen, men jag lyckades få den på andra tankar.. Jag önskar att jag visste hur man permanentar den här storleken.. 



Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards