brimikshallon

Direktlänk till inlägg 13 februari 2024

Rubrik saknas

Av Kerstin Frithiof - Tisdag 13 feb 14:58


Igår hämtade jag hem bilen, och idag har jag kört omkring riktigt duktigt.. Den är lättkörd och smidig.. Jag är  g l a d:,

 

Det är  i n t e  som den är missfärgad på nosen.. Det är spegling från garagedörren..

 

 
 
Diana

Diana

Tisdag 13 feb 21:46

DET var en snygg bil!!!
Här är det bra ed oss alla, både hundar och folk. Väntar på våren...
Kram

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Kerstin Frithiof

Onsdag 14 feb 09:10

Nu när jag inte längre har nåra hundar behöver jag ingen stor bil.. Den här verkar pigg och är rolig att köra..,
Allt gott och nu hoppas vi på v å r e n..

 
Göran

Göran

Torsdag 15 feb 13:51

Grattis! Den såg ju riktigt fin ut. Och du lär märka rejäl skillnad på bränsleåtgången!

http://singelfarsan.bloggplatsen.se

Kerstin Frithiof

Torsdag 15 feb 17:10

O ja, det märks stor skillnad också på sättet att reagera på svängningar och annat.. Men jag måste l ä r a mej åtskilligt nytt.. Jag har fortfarande passaten i händer och fötter.. Jag är nöjd.. Jag betalade skatten idag.. D e n var billig jämfört..
Allt gott

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kerstin Frithiof - Fredag 26 april 09:38


  I går gjorde jag en duktig promenad i skogen nånstans runt Listers Huvud.. Vädret var fint med sol och lagom vind och jag hade kameran med.. Ville väl fota  v å r e n  kantänka..   Jodå.. En och annan småbok hade börjat lövas..    För ö...

Av Kerstin Frithiof - Torsdag 25 april 09:49


  I går åkte jag förbi strandängarna, där Sweden Rock har sin spelplats, och  fann, att man redan börjat jobba där..    Då slog det mej: Det är inte ens två månader kvar tills det rockas loss här i Norje..   Alla vi norjebor  ä l s k a r  r...

Av Kerstin Frithiof - Måndag 22 april 14:24


  Det händer faktiskt att solen skiner ett litet tag.. En, som  d å  passar på att hitta en varm och solig fläck, är lilla  herr Rönnerdahl: Jag förstår honom.. Och kallar bilden "Solkatt".. Riktigt fyndigt om jag får skryta lite..   Vad ...

Av Kerstin Frithiof - Lördag 20 april 10:18

  "På väg mellan två jobb" och "Buss och kram" är trevlighetsnoteringar som jag har sett på bussar här i trakten.. Det finns säkert fler, men dom har jag inte noterat.. Förr stod det alltid "Går ej i trafik" på bussar ur tjänst.. Det här nya blir m...

Av Kerstin Frithiof - Onsdag 17 april 19:08

  För säkert 30 år sen köpte jag en liten väska, stor nog för plånbok och nycklar.. Den har varit behändig och tjänat mej väl, men nu hade den fått ett stort  h å l  i sidan:     Dags för ett sista farväl.. Väskan måste bytas ut mot en likan...

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards