brimikshallon

Alla inlägg den 1 oktober 2018

Av Kerstin Frithiof - 1 oktober 2018 09:27


 

Så här ser det ut sida efter sida på min surfplatta, den jag köpte utan att riktigt veta vad det  v a r.. N u  vet jag det..


Britta, ett superproffs på wordfeud, har bestämt sej för att  l ä r a  mej spelet, och jag är en flitig och intresserad elev.. Men  k o m m e r  i k a p p  det gör jag aldrig.. AET51 är i det närmaste lika proffsig hon.. Och  h e n n e  kommer jag väl aldrig ikapp heller..


Det vore kul om nån annan nybörjare ville spela med mej.. Det vore mera  j ä m s t ä l l t  då.. Liksom..


I trädgården, som inte har bestämt sej om det ska leva opp eller gå till vintervila, blommar krysantemumen som jag fick för ett par år sen:

 


Tack Diana för tipset.. Jag köper själv en del böcker på second hand, men att jag skulle kunna lämna in mina egna har inte fallit mej in.. Mden nu ska jag packa en kasse..


Jo, wordfeud igen.. Just nu är jag lite speltokig.. Spelar ordsnack med mej själv.. Med varierande resultat..


Igår greps jag av hybris och installerade (hur katten klarade jag av  d e t)  den  e n g e l s k a  versionen också..


Jag  i n b i l l a r  mej att det är bra för hjärncellen.. Herre Gud.. Det är kanske tvärt om så jag sliter upp den.. I stället för  t r ä n a r  upp den..








Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards