brimikshallon

Alla inlägg den 27 oktober 2018

Av Kerstin Frithiof - 27 oktober 2018 14:44

Idag har jag verkligen gjort det som lilla Hallon brukade kalla "varit ute och ränt"..


Kulturvandring med G. och Agneta i Sölvesborg hela förmiddan.. Och sedan sallad och fika på Ritz café..


En tur på loppisen hanns med också, och där lämnade jag en kasse med böcker.. Och så köpte jag en alldeles ny vinterjacka, nästan en kappa faktiskt, för under femtiolappen..


Jag köpte en ny  b a d r u m s v å g  i går.. En som laddas med solceller:































 

Kära nån så mycket märkvärdigt det finns..


Enligt den här nya märkvärdigheten har jag tappat två kilo.. Det gläder mej mycket.. Nu har jag bara två kvar..


Solen visar sej efter ett par regniga och höstiga dar.. Inatt vrider vi tiden rätt igen..


Nu återstår halloweeneländet innan man kan slå till ro i höstmörkret.. Får väl ladda upp med godis.. För  s n å l  vill jag inte framstå som.. 











Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards