brimikshallon

Alla inlägg den 7 oktober 2018

Av Kerstin Frithiof - 7 oktober 2018 08:07

 

Det här är Kenzo, och han har bott hos mej i natt.. Kenzo är en klok och älskvärd hundfarbror, och den här nattens boende får räknas som ett test inför november, då det är tänkt att han ska gästa mej i dryga tre veckor..


Jag måste säja, att det har gått väldigt bra.. Kontakt har etablerats, och svansen har berättat, att vovven är lika nöjd som jag..


Får vi båda ha hälsan kommer november att bli nåt att se fram emot..


Det ösregnade när vi gjorde kissåbajsrundan för nån timme sen.. Precis som i fornstora dar..


Jo "wordfeud".. Inte en match jag har varit ens i  n ä r h e t e n  att vinna.. Däremot har jag  l ä r t  mej ett och annat.. Framför allt att man måste  t ä n k a..  T r e d i m i s s i o n e l l t  dessutom.. Och klura och vara missunnsam dessutom.. Och  d e t  är svårt för en sån som jag, som alltid haft lite bråttom.. 


Vem vet, jag kanske kommer att byta  p e r s o n l i g h e t  när jag hållit på ett tag.. Bli eftertänksam och gniden.. 


Vill jag bli sån.. Nä,  d e t  vill jag inte, men jag vill  v ä l d i g t  gärna vinna åtminstone  e n  match innan jag dör..













Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards