brimikshallon

Alla inlägg den 30 oktober 2018

Av Kerstin Frithiof - 30 oktober 2018 07:58


I går glömde jag skriva rubrik.. Jag  g ö r  det ibland nämligen.. Givetvis beroende på att rubriken är det sista jag skriver..


Förhoppningsvis får jag ihop nåt, som passar med texten..


Idag passar rubriken.. Jag fyller nämligen år.. 


Egentligen är det länge sen jag slutade  f i r a.. Sista gången var för fyra år sen.. Då hade jag köpt en fin skiva entrecôte.. En flaska rött och en stor bakelse..


Örk..


Att jag är ett helt  å r  gamlare i dag än i går märks inte.. Jag ser precis likadan ut och har precis lika ont i ryggen och är precis lika värdelös på wordfeud som jag var igår..


M ö j l i g e n  har jag under alla dom här åren blivit en liten smula klokare.. Jo, avgjort har jag det.. Även om det bara är jag själv som märker det, känns det så..


Vädret är hemskt.. Det blåser och småregnar.. Vovven och jag huttrade och kröp ihop när vi kissvandrade för en stund sen..

 

Den här bilden från sommarens båtfärder tar jag med bara för att jag är så mycket   s n y g g a r e   på den än jag är i verkligeheten..
















Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards