brimikshallon

Alla inlägg den 29 oktober 2018

Av Kerstin Frithiof - 29 oktober 2018 07:55

Tack och lov försvann vintern lika fort som den kom och idag är det återigen  h ö s t.. En tämligen  a v l ö v a d  höst..


Kenzovovven kom i går eftermiddag.. Han sprang glatt och villigt in i huset, och där verkar han finna sej väl tillrätta..


Både han och jag har sovit gott i vårt delade sovrum.. 


Han äter med god aptit.. Nåja, jag blandar ut hans hundmat med min mänskoföda.. Så fick han tillexempel en leverpastejsmörgås inmängd med påsmaten till frukost idag..


Vi är båda två på det klara med att vi vill varandra väl, han och jag..


Jag har tämligen förskräckligt ont i ryggen idag.. Det gör ont att sitta, ont att stå och ont att gå.. 


Är det  s y n d  om mej.. 


Inte nämvärt.. L i t e  krämpor hör till när man är i min ålder..


Jag lär få lämna vovven ensam nån timme idag eftersom jag har slut på mina värktabletter.. Jag tror inte det kommer att vålla nåra problem.. Han är tryggheten personifierad..


Jo, wordfeud.. D e t  måste jag nämna också.. Det går lite lättare.. Jag  s e r  bättre och upptäcker mer, men jag får fortfarande storstryk av Britta.. 


Det går lite bättre med AET51.. Med hen får jag bara  s m å s t r y k..

 













Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards