brimikshallon

Alla inlägg den 2 oktober 2018

Av Kerstin Frithiof - 2 oktober 2018 08:26


Det är knappt jag vågar tro det.. Två morgnar, igår och idag, har jag  s o v i t  till över  s j u.. D e t  har inte hänt sen "eldkvarn brann"..


Agneta och jag tänkte oss att testa "hitta ut" inne i Karlshamn i går.. Kartor anskaffades och så traskade vi i väg.. 


Inte en enda kontroll fanns uppsatt.. Iallafall kunde inte  v i  se nåra.. 


Nu är det så, att både Agneta och jag känner stan utan och innan, så vi vandrade rundan iallafall..


Och sen gick vi och åt pizza.. 


Jag beställde som vanligt Gudfadern och som vanligt åt jag dom knapriga kanterna och fyllningen.. Äter jag på det viset blir jag lagom mätt..


Agneta beställde nåt som hette svenssonpizza, en jätteblaffa med bacon och sås och Gud vet allt på.. H o n  äter allt på pizzan, och orkade givetvis bara en tredjedel.. Resten fick hon ta hem.. Hon äter förmodligen svenssonpizza både idag och i morron.. 


Det har börjat titta upp ytterligare en liten fresietopp i krukan.. Halleluja..

 

Hoppas, hoppas att det blir blommor också.. Helst i  o l i k a  färger..









Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards