brimikshallon

Alla inlägg den 1 november 2018

Av Kerstin Frithiof - 1 november 2018 10:03


Anna, Jan och Diana tackas innerligen för födelsedagshälsningarna.. 


Alla andra, som har hört av sej på facebook, tackas givetvis också.. Jag visste inte att jag hade så många bekanta.. Det var som faen, som min salig man brukade säja..


Lilla Kenzo verkar ängslig att jag ska försvinna ifrån honom..


Tyvärr måste jag åka bort en stund då och då.. Och när jag kommer hem, ligger han innanför dörren.. Ängsligt väntande.. 


Glädjen är omätbar, när han förstår, att jag är hemma igen..


EFtersom han ska bo här i tre veckor till hoppas jag att han lär sej, att jag  a l l t i d  kommer hem igen..


Igår gjorde vi en trekvartstimmelång promenad och det var  h a n  som angav hastigheten.. Båda mådde bra.. 


Min hemska ryggvärk håller på att ge med sej.. Jag är tacksam..


Igår flåsade jag Britta i hasorna i wordfeud, men förlorade iallafall.. AET51 spöar skiten ur mej också..


Det var  r o l i g t  att få skriva "spöar skiten ur".. Ibland bara  v i l l  jag vara ful i mun.. 

 

Och ibland vill jag sätta på mej nåt riktigt sannfärdigt, fast det är inte alltid jag törs gå ut i kreationerna.. 


Den här sannfärdighetströjan tjänstgör numera som nattsärk..

























Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards