brimikshallon

Alla inlägg den 22 november 2018

Av Kerstin Frithiof - 22 november 2018 09:08


Det är konstigt att man kan få  t r ä n i n g s v ä r k  bara genom att sitt längst ut på en stolsits och sträcka och tänja sej.. Och andas djupa tag..


Jag tänker givetvis på  y o g a n.. 


Jag har börjat första veckoprogrammet med positioner som ska stärka ryggen.. Vilket jag behöver..


Igår hade jag jävulusiskt ont hela dan.. Hade jag läst fel i instruktionsboken tro.. Nä, det hade jag inte.. Det hela rörde sej troligen om ren och skär  t r ä n i n g s v ä r k..


Efter passet för en stund sen känns det riktigt bra..


M e n  det var svårt att komma igång med hundpromenad och annat i dag på morronen.. Kroppen sa, att det  i n t e  ville.. Men jag tvingade den rackaren.. Och det visade sej vara precis rätt medicin..


Heja.. Hela..


Det är ungfärligen  n a t t  hela dygnet.. Iallafall  k ä n n s  det så.. Mörkt som det är.. Solen ser man sällan, och  ä r  den uppe nån dag är det bara nåra korta timmar.. Blött och kladdigt är det också.. Suck..


På söndag kommer Kenzos mänskor hem.. Jag fattar inte att dom  b r y r  sej.. Vore jag som dom skulle jag stanna för gott i Australien.. I sommarvärmen..


Fast, det är klart... Stora lilla hunden blev väl inte glad.. 

 

Här promenerar vovven och jag på Sternö för nån vecka sen.. Nu förspörjs det, att vildsvinen har invaderat skogen, så nu är det väl slutvandrat där.. Också.. 







Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards