brimikshallon

Alla inlägg den 16 november 2018

Av Kerstin Frithiof - 16 november 2018 17:17


Jag har varit med Agneta i Avkroken i dag.. Hon skulle till sjukhuset för en koll, och jag ville med för att försöka hitta till käkkirurgiska mottagningen, dit jag ska i januari..


Det är alltid bra att veta vart man ska  n ä r  man ska..


Och så hade vi tänkt oss att kolla in på den affär, som säljer ekologiska kläder..


Jo då, efter en del hattande hit och dit hittade vi butiken, och den var inte öppen.. Så vi gick och åt istället.. 


Tja, mja, vi hade nog gått och ätit i vilket fall som helst..


Sen kom ett verkligt  k r a f t p r o v; Vi hittade inte  u t  ur stan..


Hit och dit och av och an for vi och bensinlampan i Agnetas bil började blinka innan vi fann en skylt, som det stod E22 på..


Vad sa  v o v v e n  när jag varit borta så länge.. Nästan fem timmar..


Han sa ingenting.. Inga sura miner bara glad svans.. Och så var han  h u n g r i g  och  k i s s n ö d i g..


Nu i eftermiddag har vi promenerat nerom stranden.. Det gick bra trots att det var tämligen mörkt..

 

Ett karlskronaminne från i somras.. Kortet tog jag vid ett tillfälle när vi for ut till Stenshamn..













Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards